Praca Call Center, Śląskie
1 - 8 z 8
Wyniki wyszukiwania - Praca: Call Center, Śląskie
CEDROB FOODS S.A.-Sosnowiec
Twój zakres obowiązków Zarządzanie i koordynacja pracą zespołu call center Odpowiedzialność za motywację, organizację i rozwój zespołu Analiza oraz kontrola wyników sprzedażowych osiąganych przez Zespół Kontrola i nadzorowanie wyników sprzedażowych...
Pokaż więcej
jmmst.com -
Vaillant Group Business Services-Katowice
different types of service processes, such as orders, contracts, call center, invoicing, etc.
• Nice to have : You are familiar with Salesforce Marketing Cloud, including Journey Builder, Email Studio, and Automation Studio, experience in integrating...
Pokaż więcej
Digital Broker-Chorzów
np. automatyczna wycena, analiza konkurencji), Spotkania z klientami umawiane przez nasze call center – nie musisz wykonywać zimnych telefonów, Pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, Wspierający zespół i przyjazną atmosferę, Elastyczne godziny pracy...
Pokaż więcej
jmmst.com -
20 podobnych ofert: Legionowo, Nowy Dwór Mazowiecki, Wrocław, Pruszków, Sosnowiec...
Katowice
Talented at making customers feel special on the phone, in the way they talk and the way they listen
• Showing commitment to our customers, our business, and our ongoing success
• Having experience working in a call center/customer service (preferable...
Pokaż więcej
icims.com -
VAILLANT GROUP BUSINESS SERVICES POLAND Sp. z o.o.-Katowice
Salesforce Service Cloud or Field Service Know-how and skills: You have solid understanding of different types of service processes, such as orders, contracts, call center, invoicing, etc. Nice to have: You are familiar with Salesforce Marketing Cloud...
Pokaż więcej
jmmst.com -
My Murapol-Bielsko-Biala
w Call Center - warunek konieczny
• dobra dykcja
• doświadczenie w sprzedaży mile widziane
• znajomość technik negocjacji i sprzedaży
• odporność na stres
• umiejętność pracy w grupie
• umiejętność budowania i utrzymywania relacji z Klientem
• gotowość do nauki...
Pokaż więcej
jobs.pl -
Adecco-Katowice
zadania zarządzania Call Center (przychodzące/ wychodzące), zarządzanie incydentami operacyjnymi, telemarketing […]
Umiejętności miękkie: zorientowanie na wyniki, planowanie i organizacja, elastyczność i szybkość reakcji pod presją czasu […]
Atrakcyjne...
Pokaż więcej
adecco.com -
My Murapol sp. z o.o.-Bielsko-Biala
niezbędnych raportów
• realizacja wyznaczonych celów
• raportowanie wyników
Nasze wymagania
• wykształcenie minimum średnie
• biegła obsługa komputera
• doświadczenie w pracy w Call Center – warunek konieczny
• dobra dykcja
• doświadczenie w sprzedaży mile...
Pokaż więcej
Firmy poszukujące pracowników w Śląskie:
Więcej ofert - Obsługa Klienta, Śląskie:
Praca: Call Center - Więcej lokalizacji:
Zwiększ zakres poszukiwania:
Nie przegapisz już żadnej ciekawej oferty pracy!
To nic nie kosztuje, a z maili możesz zrezygnować w dowolnym momencie