Praca Call Center, Warszawa
1 - 15 z 23
Wyniki wyszukiwania - Praca: Call Center, Warszawa
Digital Broker-Warszawa
np. automatyczna wycena, analiza konkurencji), Spotkania z klientami umawiane przez nasze call center – nie musisz wykonywać zimnych telefonów, Pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, Wspierający zespół i przyjazną atmosferę, Elastyczne godziny pracy...
Pokaż więcej
jmmst.com -
LUX MED Sp. z o.o.-Warszawa
Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED
przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie.
Twoją rolą będzie:
• koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego Zespołu Call Center Utrzymania Klienta,
• realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych...
Pokaż więcej
praca.pl -
UNIQA-Warszawa
capabilities, call center efficiency and overall digital journeys International exposure and collaborating across functions – working with local teams, IT, marketing and operations to ensure digital strategies are effectively implemented and scaled Tracking...
Pokaż więcej
jmmst.com -
LUX MED Sp. z o.o.-Warszawa
Praca w Call Center sprzedażowym Grupy LUX MED
przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie.
Twoją rolą będzie:
• telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED,
• dopasowanie oferty do potrzeb Klientów,
• budowanie trwałych relacji...
Pokaż więcej
praca.pl -
Godan Serwis-Warszawa
atrakcyjny system prowizyjny(od 1 zł do 2 zł netto za 1/RBG na czas trwania kontaktu). Specjalistyczne narzędzia do generowania leadów. Wsparcie handlowe (baza klientów, wewnętrzny Call Center). Możliwość współpracy na umowie o pracę po 3 miesięcznym okresie...
Pokaż więcej
jmmst.com -
HAYS POLAND Sp. z o.o.-Warszawa
Minimum rok doświadczenia w obszarze HR lub w centrach usług wspólnych / call center.
• Znajomość procesów HR i praktyk w tym obszarze.
• Umiejętność obsługi systemów HR (Workday, ServiceNow – mile widziane doświadczenie).
• Umiejętność rozwiązywania...
Pokaż więcej
Enxoo-Warszawa
analysis and designing IT solutions accordingly Integrating Salesforce with other systems e.g. ERP, billing, call center Preparing project documentation Working directly with our international clients Requirements Salesforce Fullstack Development : Minimum...
Pokaż więcej
jmmst.com -
BNP Paribas Polska S.A.-Warszawa
za wsparcie platformy Omnichannel. Utrzymuje i rozwija usługi omnichannel współdzielone przez wiele systemów Retail (np. Bankowość Internetowa, Mobilna, Platformę Oddziałową i Call Center oraz platformę Business Process Management) jak również rozwiązań...
Pokaż więcej
ITCARD S.A.-Warszawa
w integracjach z systemami sektora bankowego lub płatniczego będzie dużym atutem. Mile widziane certyfikaty: MB-230 / PL-200 / AZ-900 / PL-900 / MB-910 Znajomość środowisk Call Center będzie dodatkowym plusem Co oferujemy? Możliwość zdobycia doświadczenia...
Pokaż więcej
jmmst.com -
Euronet – EFT Segment-Warszawa
ukończenia szkoły średniej lub równoważne (preferowane wykształcenie wyższe).
• Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego.
• Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta lub pracy w call center.
• Znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność...
Pokaż więcej
workable.com -
HAYS POLAND Sp. z o.o.-Warszawa
wspólnych / call center.
• Znajomość procesów HR i praktyk w tym obszarze.
• Umiejętność obsługi systemów HR (Workday, ServiceNow - mile widziane doświadczenie).
• Umiejętność rozwiązywania problemów, radzenia sobie w trudnych sytuacjach i prowadzenia...
Pokaż więcej
jobs.pl -
RITS Professional Services-Warszawa
obsługa pakietu MS Office. Znajomość terminologii IT i umiejętność rozwiązywania problemów. Doświadczenie w pracy z systemami zgłoszeń (ticketing systems). Minimum rok doświadczenia w Call Centre, Service Centre, Support Team lub Help Desk.
Umiejętność...
Pokaż więcej
jmmst.com -
Randstad Polska Sp. z o.o.-Warszawa
lub duńskim poprzez telefon i mail (to nie call center)
• dbanie o długoterminowe relacje z Klientami w celu zapewnienia zgodności ze zobowiązaniami dotyczącymi usług i doświadczeń Klientów
• monitorowanie operacji: prognozowanie do faktury, zarządzanie...
Pokaż więcej
Randstad Polska Sp. z o.o.-Warszawa
i mail (to nie call center)
• dbanie o długoterminowe relacje z Klientami w celu zapewnienia zgodności ze zobowiązaniami dotyczącymi usług i doświadczeń Klientów
• monitorowanie operacji: prognozowanie do faktury, zarządzanie żądaniami Klientów...
Pokaż więcej
jobs.pl -
Randstad Polska Sp. z o.o.-Warszawa
co-financing, summer camp co-financing for children, Christmas gifts, free access to the Legimi platform, and many others
Your tasks
• active communication with business customers via phone and email in Italian (this is not a call center)
• order management...
Pokaż więcej
12
Firmy poszukujące pracowników w Warszawa:
Więcej ofert - Obsługa Klienta, Warszawa:
Praca: Call Center - Więcej lokalizacji:
Zwiększ zakres poszukiwania:
Nie przegapisz już żadnej ciekawej oferty pracy!
To nic nie kosztuje, a z maili możesz zrezygnować w dowolnym momencie
12