Filtry
Otrzymuj oferty
Sortuj
  • Trafność
  • Data publikacji
Dokładna lokalizacja
  • Automatycznie
  • Dokładna lokalizacja
  • Mniej niż 15 km
  • Mniej niż 25 km
  • Mniej niż 35 km
  • Mniej niż 45 km
  • Mniej niż 55 km
  • Mniej niż 65 km
  • Mniej niż 75 km
Agencja
  • Randstad

Praca Helpdesk, Warszawa

1 - 15 z 51
1 - 15 z 51
Wyniki wyszukiwania - Praca: Helpdesk, Warszawa
SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI I FOTONIKI-Warszawa
responsibilities : Wspieranie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów związanych z obsługą sprzętu komputerowego, obsługa wewnętrznego systemu zgłoszeń (helpdesk), zgodnie z przyjętymi standardami Instalacja, diagnozowanie i rozwiązywanie...
BlueVendo S.A.-Warszawa
Mile widziane, SQL, PostgreSQLTwój zakres obowiązków, wsparcie klientów biznesowych korzystających z systemu BlueVendo (mailowo i telefonicznie), kontakt z zewnętrznymi kontrahentami, także w języku angielskim, szkolenia klientów dotyczące...
jmmst.com -
Nexio Management Sp. z o.o.-Warszawa
about-project : Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty Helpdesk, która na co dzień będzie wspierać Pracowników Nexio oraz Użytkowników końcowych naszego Klienta. ​ responsibilities : Obsługa dostaw sprzętu...
SEKA S.A.-Warszawa
System operacyjny, WindowsTwój zakres obowiązków, Instalacja i konfiguracja komputerów, laptopów, drukarek, urządzeń peryferyjnych wg ustalonych zasad i procedur, Instalacja i konfiguracja sieci teletechnicznej oraz sprzętu sieciowego, Diagnozowanie...
jmmst.com -
GREENIC sp. z o.o.-Warszawa
technologies-expected :  •  MacOS responsibilities :  •  Udzielanie wsparcia technicznego i pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem komputerowym oraz sieciami  •  Monitorowanie i diagnozowanie awarii oraz...
SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI I FOTONIKI-Warszawa
System operacyjny, WindowsTwój zakres obowiązków, Wspieranie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów związanych z obsługą sprzętu komputerowego, obsługa wewnętrznego systemu zgłoszeń (helpdesk), zgodnie z przyjętymi standardami...
jmmst.com -
taxology.-Warszawa
years now and we are continuously growing - that's why it's time to strengthen our support team! In your new role as a Front Line Customer Support, you will manage requests coming through to the helpdesk, ensuring that they are all dealt with within...
SEKA S.A.-Warszawa
responsibilities : Instalacja i konfiguracja komputerów, laptopów, drukarek, urządzeń peryferyjnych wg ustalonych zasad i procedur Instalacja i konfiguracja sieci teletechnicznej oraz sprzętu sieciowego Diagnozowanie i zarządzanie usterkami sprzętu...
MKM Support-Warszawa
technologies-optional :  •  Active Directory responsibilities :  •  wsparcie funkcjonalne i techniczne ok. 160 użytkowników (pierwsza linia wsparcia);  •  analiza i rozwiązywanie problemów ze sprzętem, oprogramowaniem, serwerami;  •  podłączanie i...
Bank BPS S.A.-Warszawa
z innymi komórkami organizacyjnymi Banku  •  obsługa zgłoszeń w systemie HelpDesk: pomoc innym użytkownikom w zakresie eksploatacji systemu operacyjnego Nasze oczekiwania  •  doświadczenie w pracy w instytucji finansowej, bankowości  •  wykształcenie wyższe...
Mleczarnia Turek Sp. z o.o.-Warszawa
Komunikacja z interesariuszami  •  Rozwiązywanie problemów i zarządzanie ryzykiem  •  Utrzymywanie dokumentacji projektowej  •  Obsługa zgłoszeń Helpdesk oraz wsparcie użytkowników końcowych requirements-expected :  •  Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym...
Archdesk-Warszawa
to work independently and collaboratively in a fast-paced, team-oriented environment.  •  Familiarity with help desk software and ticketing systems.  •  Understanding and experience of Jira. The offer:  •  Company share options plan – every employee can...
GREENIC sp. z o.o.-Warszawa
technologies-expected : MacOS responsibilities : Udzielanie wsparcia technicznego i pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem komputerowym oraz sieciami Monitorowanie i diagnozowanie awarii oraz próba ich...
Rawcom Rafał Wojtasik-Warszawa
Wymagane, Windows Server, Active Directory, Microsoft Azure, Microsoft 365, Microsoft Office, Windows, Backup, RDP, VPNMile widziane, System ERP (Comarch, Insert, Sage itp.), Azure AD, MikrotikSystem operacyjny, Windows, LinuxTwój zakres obowiązków,...
jmmst.com -
BlueVendo S.A.-Warszawa
technologies-optional : SQL PostgreSQL responsibilities : wsparcie klientów biznesowych korzystających z systemu BlueVendo (mailowo i telefonicznie) kontakt z zewnętrznymi kontrahentami, także w języku angielskim szkolenia klientów dotyczące...
1234

Praca: Helpdesk - Więcej lokalizacji:

Zwiększ zakres poszukiwania:

Nie przegapisz już żadnej ciekawej oferty pracy!
To nic nie kosztuje, a z maili możesz zrezygnować w dowolnym momencie
1234
Otrzymuj maile z nowymi ofertami pracy!
Otrzymuj najnowsze oferty z kategorii Helpdesk - Warszawa
To nic nie kosztuje, a z maili możesz zrezygnować w dowolnym momencie