Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta, Kraków
Szukaj pracy w
1 - 15 z 24
Wyniki wyszukiwania - Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta, Kraków
INVETTE HOLDING GROUP-Kraków
efektywne wsparcie w osiąganiu ich celów biznesowych. Szukamy ambitnego i doświadczonego kandydata na stanowisko Senior Key Account Managera / Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta , który będzie odpowiedzialny za obsługę i rozwój naszych kluczowych...
Pokaż więcej
jmmst.com -
Słowianka Sp. z o.o.-Kraków
Opis stanowiska
• Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, zgodnie z ustalonymi celami miesięcznymi.
• Tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii pozyskiwania partnerów, od koncepcji komunikacji po finalizację umów.
• Prowadzenie...
Pokaż więcej
praca.pl -
Conpeek sp. z o.o-Kraków
Od 2017 rozwijamy od podstaw i wdrażamy z sukcesem własny system Contact Center, CRM, Ticketing, Unified Communication itd... dla klientów polskich i międzynarodowych. Szukamy Specjalisty os. obługi klienta. Jeśli nie straszny Ci bezpośredni kontakt...
Pokaż więcej
jmmst.com -
ManpowerGroup Sp. z o.o.-Kraków
przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Specjalista ds. obsługi klienta z j...
Pokaż więcej
jobs.pl -
SellIntegro-Kraków
polskich systemów ERP. Klienci, którzy chcą zautomatyzować pracę swoich sklepów internetowych i stacjonarnych zdecydowanie wybierają SellIntegro. Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds wdrożeń i wsparcia klienta, która będzie odpowiedzialna...
Pokaż więcej
jmmst.com -
Thulium-Kraków
e-mail, czat czy Messenger. Od niedawna też wdrożyliśmy AI do naszej oferty. Dzięki nam klienci µoszczędzają czas, zwiększają lojalność odbiorców i maksymalizują efektywność zespołów sprzedaży i obsługi.
Wybierają nas liderzy rynków: Onet, TUI...
Pokaż więcej
appcast.io -
Eltcrac System Sp. z o.o.-Kraków
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży systemów zabezpieczeń, specjalizującą się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań z zakresu monitoringu, kontroli dostępu oraz systemów alarmowych. Obecnie poszukujemy Specjalisty/ki ds...
Pokaż więcej
jmmst.com -
Capgemini Polska Sp. z o.o.-Kraków
Wybór Capgemini oznacza wybór firmy, w której możesz kształtować swoją karierę w sposób, w jaki chcesz, w której otrzymasz wsparcie i inspirację od współpracowników z całego świata i gdzie na nowo zdefiniujesz to, co jest dla Ciebie możliwe.
Dołącz...
Pokaż więcej
nofluffjobs.com -
People More P.S.A.-Kraków
świata. Do projektu naszego bezpośredniego klienta poszukujemy specjalisty na stanowisko Specjalista ds. integracji z Bloomberg API. Zakres obowiązków: Projektowanie, implementacja i utrzymanie konektorów do Bloomberg API (BLPAPI) : dane intraday...
Pokaż więcej
jmmst.com -
Kraków
Opis oferty Naszym klientem jest firma dystrybucyjna.
Zakres obowiązków
• obsługa procesu zamówień klienta wraz z planowaniem dostaw i koordynacją transportu
• współpraca z przewoźnikami, monitorowanie dostaw
• wprowadzanie i aktualizacja danych...
Pokaż więcej
saleshr.pl -
Słowianka Sp. z o.o.-Kraków
Zakres obowiązków:
• Aktywne pozyskiwanie ustalonej ilości partnerów B2B miesięcznie.
• Tworzenie i realizacja pełnej strategii pozyskania partnerów „od A do Z” – od koncepcji komunikacji, poprzez przygotowanie prezentacji, materiałów graficznych i...
Pokaż więcej
praca.pl -
Randstad Polska Sp. z o.o.-Kraków
Również zapraszamy do aplikacji!
specjalista ds. obsługi klienta
Nr ref.: 417/4/2025/MŻ/262091/jobs.pl Kraków (małopolskie)
Oferujemy
• pracę w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.
• możliwość nauki i rozwoju w międzynarodowej korporacji
• niezbędne szkolenia...
Pokaż więcej
jobs.pl -
SALES HR-Kraków
doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie wsparcia telefonicznego min 2 lata
znajomość programów do obsługi zgłoszeń, skrzynek pocztowych, Active Directory, VPN, systemów operacyjnych Windows, aplikacji do łączenia się z pulpitem zdalnym...
Pokaż więcej
nofluffjobs.com -
Klient portalu Praca.pl-Kraków
Opis stanowiska
• Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami.
• Rozwiązywanie problemów technicznych produktów.
• Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki.
• Współpraca z zespołami...
Pokaż więcej
praca.pl -
ManpowerGroup Sp. z o.o.-Kraków
miesiącach pracy stacjonarnej - praca hybrydowa)
Twoje zadania:
• Zapewnienie obsługi klienta francuskojęzycznego w zakresie pierwszej linii wsparcia IT
• Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów międzynarodowych, drogą telefoniczną, mailową...
Pokaż więcej
12
Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta, Kraków - Podobne oferty:
Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta - Więcej lokalizacji:
Zwiększ zakres poszukiwania:
Nie przegapisz już żadnej ciekawej oferty pracy!
To nic nie kosztuje, a z maili możesz zrezygnować w dowolnym momencie
12