Praca Call Center, Mazowieckie
1 - 15 z 34
Wyniki wyszukiwania - Praca: Call Center, Mazowieckie
NOYO Pharm®-Warszawa
Szukamy absolutnie wyjątkowego Koordynatora zespołu Call Center w firmie zajmującej się sprzedażą suplementów diety klasy premium.
• wynagrodzenie: będziemy rozmawiać z Tobą o oczekiwaniach i Twoich kompetencjach.
• forma zatrudnienia: umowa...
4 podobne oferty: Pruszków, Raszyn, Otwock, Piaseczno
Confilogi Group sp. z o.o.-Warszawa
Zakres obowiązków:
• prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych oraz produktowych, zgodnie z naszymi standardami i w oparciu o nasze know-how,
• opieka nad świeżo przeszkolonymi agentami i pomoc im szczególnie w okresie wdrożeniowym,
• czuwanie nad...
praca.pl -
CStore SA-Warszawa
CStore S.A. jest producentem oprogramowania do sprzedaży internetowej w kanałach hurtowym i detalicznym. Więcej informacji na stronie www.cstore.pl
Konsultant Sprzedaży IT / Call Center
📌 lokalizacja: Trójmiasto lub okolice / Zdalnie
Zadania...
10 podobnych ofert: Kraków, Łódź, Bydgoszcz, Wrocław, Poznań...
TeamQuest Sp. z o.o.-Warszawa
na realizację celu gotowość do nauki chęć do aktywnego sprzedawania klientowi biznesowemu umiejętność pracy w zespole praca stacjonarna full-time w Warszawie (ok. Pl. Zawiszy) Dodatkowe atuty: doświadczenie w Call Center język angielski poziom B2 Uprzejmie...
Polenergia Fotowoltaika-Warszawa
Twój zakres obowiązków
• Koordynowanie pracy podległego zespołu odpowiedzialnego za umawianie spotkań dla sieci sprzedaży,
• Wsparcie w codziennych zadaniach - motywowanie, planowanie i organizacja pracy,
• Odpowiedzialność za uzupełnianie...
Star Hunt-Warszawa
Ustawienia systemowe akcji marketingowych
• Lokalizacja stron na rynki zagraniczne
• Przygotowywanie tłumaczeń na język angielski
• Współpraca z agencjami marketingowymi, domami mediowymi, call center, grafikami
• Codzienna współpraca z innymi działami...
BOLD PL-Warszawa
daily QA analysis of internal and external call center agents.
• Keep predictable attendance to meet QA Department established productivity goals.
• Assist with identifying agents not meeting QA standards and recommend necessary coaching.
• Monitor daily...
Santander Bank Polska-Warszawa
technologies-expected : SQL Oracle Teradata MSSQL Power Pivot Power Query APEX technologies-optional : Power BI Python responsibilities : gromadzenie i przetwarzanie danych dotyczących Call Center Banku tworzenie raportów/analiz dotyczących...
1 podobna oferta: Poznań
BOLD PL-Warszawa
daily QA analysis of internal and external call center agents.
• Keep predictable attendance to meet QA Department established productivity goals.
• Assist with identifying agents not meeting QA standards and recommend necessary coaching.
• Monitor daily...
Star Hunt-Warszawa
marketingowymi, domami mediowymi, call center
• Kontrola aspektów prawnych, współpraca z lokalnymi kancelariami prawnymi
• Codzienna współpraca z innymi działami – eCommerce, Logistyki, Obsługi Klienta, Baz danych, Finansów, IT
• Dostarczanie prognoz produktowych...
Uniteam Sp. z o.o.-Warszawa
przeanalizowaliśmy oraz skonfigurowaliśmy procesy IT takie jak: wdrażanie inicjatyw, zarządzanie projektem wytwarzania oprogramowania, zarządzania testami i wdrożeniami; - - wdrożenie Jira Service Management oraz integracja z narzędziami do obsługi Call Center...
Star Hunt-Warszawa
wewnątrz firmy (logistyka, bazy danych, dział obsługi klienta, call center) oraz z zewnętrznymi partnerami biznesowymi (freelancerzy, agencje)
WYMAGANIA:
• Min. 5 lat praktycznego doświadczenia w obszarze eCommerce i marketing automation (rynek B2C...
Uniteam Sp. z o.o.-Warszawa
przeanalizowaliśmy oraz skonfigurowaliśmy procesy IT takie jak: wdrażanie inicjatyw, zarządzanie projektem wytwarzania oprogramowania, zarządzania testami i wdrożeniami;, - wdrożenie Jira Service Management oraz integracja z narzędziami do obsługi Call Center...
jmmst.com -
Euvic IT-Warszawa
sprzęt jak i oprogramowanie, świadczymy usługi wsparcia dla użytkowników końcowych i call center, a dzięki monitoringowi zapewniamy pełną kontrolę zarówno nad tradycyjnymi centrami danych, jak i w ramach infrastruktury w chmurze., , → Zapewnienie...
jmmst.com -
Santander Bank Polska-Warszawa
Ekspert / Ekspertka ds. zarządzania modelem obsługi segmentu Mikro SME Miejsce pracy: Warszawa Twój zakres obowiązków przygotowywanie i realizacja strategii obsługi/sprzedaży dla klientów firmowych w bankowości oddziałowej, Call Center, Digital...
jmmst.com -
1 podobna oferta: Poznań
123
Więcej ofert - Obsługa Klienta, Mazowieckie:
Praca: Call Center - Więcej lokalizacji:
Zwiększ zakres poszukiwania:
Nie przegapisz już żadnej ciekawej oferty pracy!
To nic nie kosztuje, a z maili możesz zrezygnować w dowolnym momencie
123